Wednesday, September 1, 2010

Contest Memek Muka Si Manja



Syarat2nya: 

-copy bolat2 dr penganjur kontes
(lagi ibu suka kalo anda follow dua2 belog ibu 2 hehe) - I POLOOOOO


2 - COPY & PASTE BANNER contest di atas (berserta link contest) 
di sidebar dan entry kalian -UDAH


3 - BUAT Tajuk Entry : 'Contest Memek Muka Si Manja' - UDAH


4 - UPLOAD 1 gambar anak/anak saudara/anak angkat/adik anda 
(hanya 1 gambar sahaja) dengan 
MEMEK MUKA YG PALING CUTE & SPECIAL di mata anda.. 
Yg anda rasa boleh buat pihak juri cair giler..
(Umur Anak : 1 Bulan ~ 5 Tahun) - UDAH


5 - Sertakan Nama / Umur anak -UDAH


6 - TINGGALKAN Link Entry Contest anda di entry ini sahaja -UDAH


7 - Tarikh tutup : 25 SEPTEMBER 2010 (12 am)
(Oleh kerana JURINYA adalah AYAH AQIL..
Penghormatan diberikan kepada beliau kerana
itu adalah tarikh lahir beliau..)

Hadiahnya :
RAHSIA
(bukan hadiah yg mahal hanya sekadar termampu 
tp cukup utk dijadikan kenangan)

Keputusan :
Pertengahan bulan Oktober 2010 (Insya'allah!!)


-------------------------------------------------------------------------

gambo yang dipertaruhkan :


*sile klik untuk tumbesaran ye*

Nama Anak Buah saya ni : 
MOHD ADAM IRFAN.

Umo gambo ni : 
+/- 3 4 taun kut.

Tentang Adam : 
dia ni dr lahir jns tulang rapuh..so smpi la ni,msh xleh jln. kaki dia tulang bengkok..
bukan nk tagih simpati penganjur ye. 


3 comments:

Salina@IbuAqil said...

Salam kak.. Dah terjah sini.. Picca pun dah ambik.. Gud luck dear..

Anonymous said...

mcm boleh menang jerr... hehehh :)
gd luck dear

Eya Eybizz said...

Mekaseh Ina n Nureen..harap2 ade jeki dak adam nih..hehe