
Syarat2nya:
-copy bolat2 dr penganjur kontes
(lagi ibu suka kalo anda follow dua2 belog ibu 2 hehe) - I POLOOOOO
2 - COPY & PASTE BANNER contest di atas (berserta link contest)
2 - COPY & PASTE BANNER contest di atas (berserta link contest)
di sidebar dan entry kalian -UDAH
3 - BUAT Tajuk Entry : 'Contest Memek Muka Si Manja' - UDAH
4 - UPLOAD 1 gambar anak/anak saudara/anak angkat/adik anda
(hanya 1 gambar sahaja) dengan
MEMEK MUKA YG PALING CUTE & SPECIAL di mata anda..
Yg anda rasa boleh buat pihak juri cair giler..
3 - BUAT Tajuk Entry : 'Contest Memek Muka Si Manja' - UDAH
4 - UPLOAD 1 gambar anak/anak saudara/anak angkat/adik anda
(hanya 1 gambar sahaja) dengan
MEMEK MUKA YG PALING CUTE & SPECIAL di mata anda..
Yg anda rasa boleh buat pihak juri cair giler..
(Umur Anak : 1 Bulan ~ 5 Tahun) - UDAH
5 - Sertakan Nama / Umur anak -UDAH
6 - TINGGALKAN Link Entry Contest anda di entry ini sahaja -UDAH
7 - Tarikh tutup : 25 SEPTEMBER 2010 (12 am)
5 - Sertakan Nama / Umur anak -UDAH
6 - TINGGALKAN Link Entry Contest anda di entry ini sahaja -UDAH
7 - Tarikh tutup : 25 SEPTEMBER 2010 (12 am)
(Oleh kerana JURINYA adalah AYAH AQIL..
Penghormatan diberikan kepada beliau kerana
itu adalah tarikh lahir beliau..)
Hadiahnya :
RAHSIA
RAHSIA
(bukan hadiah yg mahal hanya sekadar termampu
tp cukup utk dijadikan kenangan)
Keputusan :
Pertengahan bulan Oktober 2010 (Insya'allah!!)
-------------------------------------------------------------------------
gambo yang dipertaruhkan :
*sile klik untuk tumbesaran ye*
Nama Anak Buah saya ni :
MOHD ADAM IRFAN.
MOHD ADAM IRFAN.
Umo gambo ni :
+/- 3 4 taun kut.
+/- 3 4 taun kut.
Tentang Adam :
dia ni dr lahir jns tulang rapuh..so smpi la ni,msh xleh jln. kaki dia tulang bengkok..
dia ni dr lahir jns tulang rapuh..so smpi la ni,msh xleh jln. kaki dia tulang bengkok..
bukan nk tagih simpati penganjur ye.
3 comments:
Salam kak.. Dah terjah sini.. Picca pun dah ambik.. Gud luck dear..
mcm boleh menang jerr... hehehh :)
gd luck dear
Mekaseh Ina n Nureen..harap2 ade jeki dak adam nih..hehe
Post a Comment